דירות יוקרה בעיצוב שמבטיח חוויית מגורים מרשימה

עיצוב דירות יוקרה מותאם, לרוב, לבעלי מעמד ביניים ו/או העליון בעלי יכולת כלכלית.  מדובר בדרך כלל על סגנונות עיצוב מודרניים וקלאסיים  המתאימים לצרכיהם ולטעמם האישי. הם נפוצים מאוד במגדלי דירות הממוקמים בשכונות אורבניות. כל תכנון ייעשה עם ראייה כוללת תוך כדי ירידה לפרטים הקטנים. סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

עיצוב דירות יוקרה – שימוש בחומרים טבעיים ו/או מעובדים איכותיים

עיצוב דירות יוקרה ייעשה אגב שימוש בחומרים דוגמת עץ, מתכת, אבן, זכוכית ואחרים. כך טבעיים או מעובדים על מרקמיהם וגווניהם המשתלבים אלו באלו. בכל מבנה תשולבנה מערכות חכמות של תקשורת, חשמל, אינסטלציה, מיזוג אוויר, חימום מרכזי ואחרות. חלקן יכולות להיות מופעלות על ידי אפליקציה ייעודית. בדירות כאלו נהוג להוסיף נישות עם תאורה מוסתרת, הנמכות תקרה, מחיצות חינניות, קירות כוח מחופים בריקים עדינים ועוד. כל אלו הינם אלמנטים עיצוביים המוסיפים נוי וגם פרקטיות. קו העיצוב בסגנון הנבחר יוביל לכל אורך ורוחב החלל הפנימי עם שינויים והתאמות לכל חלל וחדר. כך לסלון הייצוגי, למבואה המקבלת את פני הנכנסים, למטבח הפעיל, לחדרי השינה  האינטימיים ועוד. אחד הסגנונות הנפוצים בדירות אלו הוא המודרני המאופיין בקווים ישרים וחדים. המרחב הפנימי מרווח ולא עמוס בפריטים מיותרים והצבעים השולטים בו הם קרים וביניהם לבן, שחור ואפור.

שיתוף לקוחות

שיתוף לקוחות בתכנון הכרחי. הם יביעו את צרכיהם, רצונותיהם וטעמם האישי. התוכנית הראשונה שתוצג תשתנה בהתאם לבקשותיהם והערותיהם. המטרה היא עיצוב מרחב מגורים פרקטי, נוח, נעים, בטוח ונאה. במידת הצורך, תוגש התוכנית הסופית לרשות לוועדת התכנון והבניה המקומית לקבלת אישורה.

מעצבת עם יכולות מוכחות

סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל הקשבה והפנמה, ייעוץ סבלני, עזרה בבחירת פריטים, סטיילינג, המלצות  על בעלי מקצוע, מחירים נוחים, פיקוח וליווי צמודים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, מהשתלמויות ומהתמחויות, מתכנון מעולה של נכסים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. היא תשמח להעמיד יכולותיה המוכחות לטובת  נוספים.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail