הופכים כל חלל בחיפה ליצירת אמנות עיצובית

מעצבת פנים בחיפה מספקת שירותיה הנאמנים ללקוחות פרטיים, עסקיים ואחרים. היא מעצבת עבורם מרחבי מגורים ושהייה נאים ופרקטיים. התכנון המקיף כולל התחשבות באלמנטים שונים שחלקם נתונים ואחרים קשורים בצרכי בעלי הבתים. השירות מקיף וכולל גם הגשת תוכניות, פיקוח וליווי ככל הנדרש. סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

מעצבת פנים בחיפה – מוכשרת ויצירתית

מעצבת פנים בחיפה מתכננת היטב את המרחב הפנימי בכל בית לטובת יצירת הרמוניה נהדרת היוצרת את האווירה המיוחדת אותה היא רוצה לייצור. יש צורך ביצירתיות רבה כדי להתגבר על מכשולים קיימים. כאלו הם גודל השטח לעומת הצרכים, צורתו, מיקומו, השיפועים במגרש, כיווני הנוף ורוחות השמים ועוד. אם מוסיפים להם את בקשות הלקוחות, צרכיהם, טעמם האישי והעדפותיהם הרי שיש כאן מכלול של נתונים בהם יש להתחשב. לא תמיד פרקטיות מובילה למראה יפה ולהיפך. עם זאת, היא יודעת למצוא פתרון  יצירתי לכל בעיה ואילוץ. ניתן למצוא סגנונות עיצוב שונים וייבחר זה האהוב על הלקוח. קו העיצוב יוביל בכל הבית עם שינויים והתאמות נדרשות לכל חדר וחלל. ישולבו מערכות מתקדמות של אינסטלציה, חשמל, תקשורת, מיזוג אוויר, חימום מרכזי ואחרות. ייעשה שימוש בחומרים טבעיים ומעובדים המשתלבים אלו באלו כמו עץ, מתכת, זכוכית, אבן ואחרים. היא תוסיף נישות, הנמכות תקרה, מחיצות, קירות כוח ואלמנטים עיצוביים נוספים לטובת עניין ונוי.

תהליך בשיתוף הלקוח

התהליך הינו מסודר וראשיתו בפגישות ושיחות עם בעלי הנכס שנועדו להבנת צרכיהם. התוכנית ראשונה  תעבור שינויים בהתאם לבקשות ולהערות. הסופית תוצג להם בתלת ממד. בשלב הבא יתחיל של הביצוע עליו היא תפקח מקרוב.

מעצבת בעלת מוניטין

סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל הקשבה והפנמה, ייעוץ לכל לקוח מתלבט, ליווי, סיוע בבחירת פריטים, המלצות  אודות בעלי מקצוע, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות, מתכנון  נכסים ללקוחות רבים לאורך זמן  ועוד. היא תשמח להעמיד כישוריה לטובת כל לקוח.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail