מעצבת פנים מומלצת בצפון שתהפוך כל פרויקט להצלחה

מעצבת פנים מומלצת בצפון משרתת לקוחות פרטיים ועסקיים בעיר ובסביבותיה. היא מתמחה בתכנון חללים פנימיים המותאמים בשלמות לצרכי בעלי הבית. המטרה היא לייצור מרחב מגורים ושהייה פרקטי, נעים, בטוח, נוח ונאה. היא בעלת יכולת לרדת לפרטים הקטנים תוך כדי ראיית התמונה הרחבה. סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע שימושי.

מעצבת פנים מומלצת בצפון – מתחשבת בנתונים רבים

מעצבת פנים מומלצת בצפון לוקחת בחשבון נתונים רבים שחלקם קבועים ואחרים משתנים. הקבועים הם, כמובן, גודל הנכס וצורתו, השיפוע  הקיים במגרש, הנוף הנשקף, כיווני רוחות השמים והשמש ואחרים. המשתנים הם צרכי הלקוחות, העדפותיהם, טעמם האישי ועוד. יש צורך לשקלל את כל אלו ואחרים נוספים, על מנת לייצור חללים פנימיים מוצלחים נעימים. בתכנון הכולל ישולבו מערכות חכמות של אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר, חימום מרכזי, תקשורת ואחרות נדרשות. ייעשה שימוש בחומרים טבעיים ומעובדים המשתלבים היטב ביניהם מבחינת המרקמים והצבעים. כך, אבן, מתכת, זכוכית, טקסטיל, עץ ואחרים מעולים. כדי לייצור מרחב מעניין ומושך עין ותשומת לב ניתן להוסיף, נישות עם תאורה סמויה רכה, מחיצות, הנמכות תקרה, קירות כוח בעלי נוכחות ועוד. כל אלו ועוד ייצרו הרמוניה נהדרת ואווירה נעימה.

תכנון על פי סגנון העיצוב

התכנון ייעשה בהתאם לסגנון העיצוב האהוב על הלקוחות. הבולטים הם הכפרי, המודרני, הקלאסי ויש אחרים. הוא יוביל לאורך כל הבית עם התאמות נדרשות לכל סוג חדר וחלל. התכנון ייעשה מול הלקוחות ובשילוב מלא עימם. תהיינה פגישות ושיחות עם בעלי הנכס לטובת הבנת צרכיהם, טעמם האישי והעדפותיהם. התוכנית הראשונה תעבור שינויים על פי בקשות והערות הלקוחות ותעבור לביצוע.

מעצבת בעלת נוכחות

סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה  ביחס אישי. הוא כולל הקשבה והפנמה, ייעוץ סבלני לכל לקוח, עזרה בבחירת פריטים, המלצות  על בעלי מקצוע, מחירים נוחים ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימודים, השתלמויות והתמחויות, מתכנון מוצלח של נכסים ללקוחות רבים לאורך שנים  ועוד. היא תשרת בשמחה נוספים.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail