הבית שלך בחיפה זקוק למגע עיצובי? בואו להפוך חלום למציאות

מעצבת פנים מומלצת בחיפה מציעה שירותים מעולים ללקוחות פרטיים ועסקיים. היא תתכנן עבורם מרחבי מגורים וחללים עסקיים פרקטיים, נוחים, בטוחים, נעימים ונאים. היא תשתמש בידע העצום שלה ובתכונותיה היצירתיות ליצירת הרמוניה נהדרת המותאמת לצרכי ורצונות הלקוחות. כל פרויקט יתוכנן תוך התחשבות מרבית בטעמם האישי ובהעדפותיהם של בעלי הבתים. סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

מעצבת פנים מומלצת בחיפה – בעלת זווית ראיה רחבה

מעצבת פנים מומלצת בחיפה מכירה היטב את התחום, את התקנות הנדרשות ואת יתר הגורמים המשפיעים בכל תכנון. לכן היא בעלת זווית ראיה רחבה. עם זאת, היא מקפידה על הפרטים הקטנים היוצרים ערך מוסף פונקציונלי בכל חדר וחלל. התכנון ייעשה על פי קו העיצוב הנבחר על ידי הלקוח. הוא יוביל לאורך כל הבית עם שינויים והתאמות לסלון, למטבח, ולחדרים וחללים אחרים. היא תשלב, אך ורק, מערכות מתקדמות של אינסטלציה חשמל, תקשורת ואחרות. היא תקפיד על בחירת אביזרי קצה נאים ומשתלבים כמו ברזים, שקעי חשמל, פרזול ואחרים. היא תשתמש בחומרים טבעיים ו/או מעובדים כמו עץ, אבן, מתכת, זכוכית, טקסטיל, פלסטיק איכותי ואחרים. ייבחרו מרקמים וצבעים מתמזגים או בולטים בהתאם לצורך ולעניין שרוצים לשוות לכל חלל.  היא תוסיף נישות, מחיצות, הנמכות תקרה, קירות כוח בעלי נוכחות ואלמנטים עיצוביים נוספים המושכים תשומת לב והופכים את החלל למעניין יותר.

תהליך משולב עם הלקוחות

תהליך התכנון ייעשה מול ובשילוב הלקוחות. במהלך הפגישות והשיחות היא תקבל מושג על צרכיהם וטעמם האישי. היא תגיש תוכנית ראשונה שתעבור שינויים שונים על פי בקשותיהם והערותיהם. לבסוף, תוגש לאישור ברשות המקומית.

מעצבת מוכשרת

סיגל וייס הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל הקשבה והפנמה, ייעוץ ספציפי לכל לקוח, עזרה בבחירת פריטים, סטיילינג, המלצות  על בעלי מקצוע, מחירים נוחים, ליווי ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, מהשתלמויות ומהתמחויות, מתכנון איכותי של נכסים ללקוחות רבים לאורך שנים  ועוד. היא תשרת בשמחה נוספים.

לעיצוב מותאם עבורכם

אני מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ, השאירו פרטים ואחזור אליכם:



    צור קשר

      קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
      Call
      Mail